Installasjonskontroll og F-kontroll av NSI-63 sikringsanlegg på Trondheim stasjon. Oppdraget ble utført av personell sertifisert som “Sluttkontrollør F” i flere faser av prosjektet NAV Brattøra.
F-kontroll av signalanlegg etter sporarbeider i Oslo-området
F-kontroll med sertifisert “Sluttkontrollør F” av signalanlegg etter sporarbeid som svillebytte; bytte av isolerte skjøter og sporvekselbytte.
F-kontroll av signalanlegget Dilling-Fredrikstad.
F-kontroll av signalanlegget på Østfoldbanen; strekningen Dilling-Fredrikstad; etter signal-arbeid i forbindelse med forberedende renseverk. Installasjonen og ibruktaging ble gjort i flere faser. Ombyggingen inkluderte nye kabler; sporfelt og AS-skap for Dilling; Råde og Onsøy stasjoner; inkludert linjeblokk mellom stasjonene. Oppdraget inkluderte også funksjonstest av drivmaskiner på Drammen stasjon.
F-kontroll CTC Ofotbanen
F-kontroll av NSI-63 sikingsanlegg under installasjon av nytt fjernstyringsanlegg på Ofotbanen. Installasjonskontroll inngikk i oppdraget og arbeidet pågikk i flere faser og ble utført av personell som er sertifisert som “Sluttkontrollør F”.
F-kontroll og ibruktaging signal; planoverganger Ganddal godsterminal
Oppdraget for Bane NOR omfattet innstallasjonskontroll; F-kontroll og ibruktagelse av 3 stk. W-signaler på planoverganger på Orstad godsterminal. Installasjonen ble utført av andre i 2017 i forbindelse med Thales klasse-B sikringsanlegg på Orstad stasjon. Arbeidet ble utført med personell sertifisert som “Sikkerhetskontrollør signal” og “Sluttkontrollør F”.
F-kontroll signal Movatn stasjon
F-kontroll av innvendig anlegg av NSI-63 sikringsanlegg på Movatn stasjon på Gjøvikbanen. En del av landsomfattende modifikasjoner av ATC-systemet.
F-kontroll signal Stjørdal stasjon
Installasjonskontroll og F-kontroll av endringer i NSI-63 sikringsanlegg på Stjørdal stasjon.
F-kontroll signal; FATC Jessheim-Eidsvoll
Prosjektets hovedoppgave var å oppgradere signalanleggene på 5 stasjoner på Hovedbanen; og oppgradere ATC-systemet fra DATC til FATC på hele delen av strekningen. ProRail AS oppdrag besto i kvalitetsrevisjon av signalentreprenør; feilretting og F-kontroll av 5 stasjoner med NSI-63 sikringsanlegg og tilliggende blokkstrekninger i løpet av 10 dagers togfri periode. Arbeidet ble utført med personell sertifisert som “Sluttkontrollør F”.
F-kontroll signal; Koppang stasjon
F-kontroll etter endringer i planovergang og NSB-84 sikringsanlegg på Koppang stasjon på Rørosbanen.
F-kontroll signal; Oslo S; RIV-RE Follobanen
Prosjektets hovedoppgave er å gjøre tilpasninger på østlige deler av Oslo S som muliggjør bygging av den nye Follobanen. ProRail AS oppdrag var å gjøre F-kontroll på de berørte utvendige objekter for NSB-77 sikringsanlegg. Arbeidet ble utført med personell sertifisert som “Sluttkontrollør F”.